Biuro Rachunkowe na odległość
Jak to działa ?
1. Ustalenie warunków
Szacujemy ilość i rodzaj dokumentów księgowych, a następnie ustalamy warunki finansowe,
2. Umowa
Przygotowujemy umowę, którą otrzymujecie Państwo emailem i odsyłacie ją nam podpisaną w dwóch egzemplarzach, my przesyłamy do Was jeden egzemplarz uzupełniony o podpisy członków zarządu biura rachunkowego
3. Odbiór dokumentów
Nie jest konieczne dowożenie ich osobiście do biura, ponieważ można przesłać je kurierem, pocztą tradycyjną lub też wysłać jako skany w formie elektronicznej
Najczęściej stosujemy dwa sposoby
a) Prześlij nam swoje dokumenty w formie elektronicznej np. skany pdf
(w tej formie współpracy orginały faktur pozostają w siedzibie firmy)
b) Przygotuj dokumenty na 10-ty dzień miesiąca, zaś my po nie przyjedziemy
( w tej formie współpracy orginały faktur będą przechowywane w naszym biurze. Zgłaszamy to oczywiście do Urzędu Skarbowego, tak, że wszystkie kontrole będą mogły odbywać się w siedzibie naszej firmy)
c) Wyślij dokumenty do biura pocztą lub kurierem
4. Konsultacje i porady
Wszystkie konsultacje związane z usługami mogą odbywać się przez internet, na przykład poprzez pocztę e-mail, a także telefonicznie. Nigdy nie pozostaniesz sam w polskiej dżungli podatkowej, gdyż zawsze śłużymy pomocą merytoryczną BEZPŁATNIE
5. Podatki, ZUS, faktura
Informacje na temat podatków do zapłacenia, składek ZUS i naszego wynagrodzenia otrzymasz w jednym mailu po zaksięgowaniu dokumentów